torsdag 13. august 2015

MESSEFOTOGRAFEN 2015


Det er gøy å putte messefotografen foran kameraet! Undertegnede inviterte til intervju og fotoshoot med årets messefotograf Tove Lise Mossestad. For tiden har hun mye å gjøre, bl a en rekke profileringsarbeid for messen. Se intervju med henne under.


 
Hvilke tanker har du om årets messe?

Årets messe blir utrolig inspirerende og spennende. Så utrolig kult å mikse håndverk og tradisjoner med moderne interiør og design. I tillegg at vi har klart å få så mange flinke designere og forhandlere med oss, og at årets inspirator er Anouk Brands, vil gjøre messen til en stor suksess. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg får være en del av teamet!

Hvordan ser din favorittdag på jobben ut?

Har ingen favorittdag, men favorittdager. Jeg er så utrolig priviligert at jeg får jobbe med noe jeg brenner for. Det å treffe mennesker og være kreativ gjennom bilder er utrolig inspirerende.
 
Favorittmåltid:

En saftig og mør biff, fløtegratinerte poteter og en god rødvin
 
Favorittdrikk:
 
Vann og kaffe!
 
Vi gleder oss over å ha deg med på laget, Tove Lise.
 
 

Ingen kommentarer: